joi, 5 februarie 2015

Am avut o problemă sentimentală gravă



Am avut o problemă sentimentală gravă cu o colegă superbă dar instabilă emoţional. Mi-a plăcut de la început, ne-am împrietenit repede şi o vreme, chiar a fost frumos.


Ultimele săptămâni au fost însă de coşmar căci a plecat cu cel mai bun prieten al meu într-un weekend la munte. Răutăcioasă, mi-a trimis poze pe mobil sărutându-se cu el!
Pentru că știam că mă iubește totuşi, am început să caut o vrăjitoare care să mă ajute pentru a obține iubirea ei din nou şi înţelegerea pentru mine. Doream să fim mereu împreună, desigur.
Eram cel "fermecător, frumos și interesant" şi doream să redevin aşa cum mi-a zis ea că sunt. M-a ajutat tămăduitoarea Sultana. Acum, sunt din nou cu ea şi sunt în extaz. Mii de mulţumiri!

                                                Narcis, Viena, Austria

Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginae ei de pe siteul:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu