vineri, 13 februarie 2015

Nu mă puteam înţelege cu femeile



Nu mă puteam înţelege cu femeile, deşi trebuie să vă spun că mă străduiam imens.
Mi s-a spus că aveam cununiile legate. A fost nevoie de mai multe luni de aşteptare şi de şedinţe pentru ca, în fine, după ce am apelat la harul clarvăzătoarei Sultana să reuşesc şi eu să am o relaţie.


Nici nu am cuvinte destule să vă spun cu ce adâncă încântare am primit succesul meu cu acea femeie care apoi mi-a devenit soţie.
N-aş fi crezut! Relaţia noastră este acum una pasională zi de zi. Este o adevărată minune ceea ce s-a întâmplat, credeţi-mă. Mulţumesc de mii de ori.


                                                        Jenny, Sevilla, Spania



Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
 www.vrajitoareledinromania.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu