joi, 26 februarie 2015

Cazul meu este unul de telenovele



Doamnă Lenuţa,
Cazul meu este unul de telenovele. Nu mă pot opri din plâns de două luni. Am ajuns cu nervii la pământ, din păcate. Mă simt cu adevărat pierdută şi abandonată.


Toate din cauza soţului meu. Cândva, l-am iubit sincer şi am clădit speranţe. Vine cu amanta acasă şi stau aici o zi, două, chiar şi o săptămână! A înnebunit! Mă umileşte în cel mai înalt grad!
Are farmece făcute? El sau eu? Ce să fac? Sunt absolut disperată! Ajutor!

                                          Katy, Flensburg, Germania



La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui s-a arătat că el are vrăji puternice făcute.
Veniţi la unul din cabinetele mele pentru a vă face un ritual de protecţie şi descântece. Sunaţi-mă !


                                                Tămăduitoarea Lenuţa


Contact : 0744.282759 ; 0761.299137
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu