joi, 12 februarie 2015

Fiul meu bea enorm şi este un mare afemeiat



Doamnă Elisabeta,
Am o mare problemă în familie şi vă rog să mă ajutaţi şi pe mine. Fiul meu bea enorm şi este un mare afemeiat.
Nu se mai interesează de frumoasa sa soţie, pe care a abandonat-o pentru nişte femei uşoare ca un fraier. Sunt foarte supărată. 


Am fost cu el la doctori şi la biserici, însă degeaba. Bea în continuare şi-şi distruge familia, ne duce de râpă pe toţi. Mă doare sufletul. Fiul meu uită că este un tată cu responsabilităţi. Mă amărăşte rău. Plâng zi de zi şi nu mai ştiu pe ce drumuri să apuc ca să-l salvez.
Ajutaţi-mă să-l aduc pe calea cea bună. Numai dvs. puteţi asta !

                                        Beatrice, Varşovia, Polonia


În cărţile mele de tarot s-a arărat că are farmece făcute şi că cineva îl doreşte mult.
Pe viitor, va avea mari probleme foarte mari în căsnicie. Dar îl pot scăpa de viciul băuturii. Sună-mă ca să stabilim ce trebuie să faci.

                                           Clarvăzătoarea Elisabeta



Contact: 0743.497794
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu