miercuri, 25 februarie 2015

Am înţeles de ce nu puteam şi eu să mă căsătoresc



Multă lume mi-a spus că aveam cununiile legate, dar o vreme nu am crezut. Am intrat în panică deoarece am înţeles de ce nu puteam şi eu să mă căsătoresc.


Am apelat la serviciile  vrăjitoarei şi prezicătoarei Elmira şi am fost la câteva şedinţe pentru ca, în fine, ritualurile ei să dea roade.
Nici nu am cuvinte destule să vă spun cu ce adâncă încântare l-am primit înapoi pe bărbatul care mi se părea iubitul vieţii mele ! N-aş fi crezut! Relaţia noastră este acum una pasională şi suntem fericiţi. Este o adevărată minune ceea ce s-a întâmplat, credeţi-mă. Mulţumesc enorm.


                                              Liza, Oslo, Norvegia



Contact: 0727.187238
 Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu