miercuri, 4 februarie 2015

Soţia mi-a mărturisit că a fost amanta şefului ei



Soţia mi-a mărturisit că a fost amanta şefului ei, un om dur şi rău, căsătorit care a terorizat-o neîntrerupt şi căreia i-a cedat în cele din urmă. Nu am ştiut nimic!
Vestea m-a surprins total neplăcut şi am fost în depresie, vă daţi seama. Am alungat-o din casă, am preferat să tai toate legăturile cu soţia mea şi să o uit. A fost o relaţie complicată, care s-a terminat prost, aşa am simţit.
Credeam că s-a terminat toul aici dar ea a reînceput să mă caute, să-şi ceară scuze spunându-mi că a fost vrăjită şi că i s-a făcut magie voodoo care a determinat-o să mă înşele.


Cu toate acestea, o respingeam, eram foarte nervos pe ce mi-a făcut. Manervrele ei m-au pus pe gânduri. Dacă ea avea dreptate? Am vrut să ştiu dacă i s-au făcut farmece şi am fost cu ea, până la urmă, la tămăduitoarea Atena de la care am aflat că avea în continuare magie neagră făcută. A debarasat-o de acele farmece malefice prin ritualuri speciale.
Urmarea este pozitivă căci acum suntem din nou o familie. Ne iubim mult şi am iertat-o. Mulţumesc pentru serviciile profesioniste!

                                            Claudiu, Praga, Cehia

Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu