sâmbătă, 7 februarie 2015

Am fost foarte supărat pe prietena mea



Sincer, am fost foarte supărat pe prietena mea pentru că am primit un mesaj de la ea prin care dorea să o termine cu mine.
I-am cerut timp de gândire, să mai aştepte înainte de a face un pas pe care să-l regrete mai târziu. Am fost într-adevăr imatur, nu vedeam realitatea şi anume că ea era deja cu altul!


Dar puteam schimba lucrurile în favoarea mea? Da, am reuşit numai graţie harului tămăduitoarei Rahela care a făcut în aşa fel încât să rămânem împreună. Ne vom căsători în curând, Suzy a  acceptat. Sunt în extaz!
Mulţumesc infinit, stimată doamnă Rahela.

                                                      Dan, Chicago, SUA

Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
 Vizitaţi şi site-ul meu www.clarvazatoarearahela.eu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu