joi, 19 februarie 2015

Cred că cineva i-a făcut farmece ca să ne despartă



Doamnă Vanessa,
Cred că cineva i-a făcut farmece ca să ne despartă. Este cumplit! De trei ani trăiesc în concubinaj cu un bărbat mai mic cu 4 ani decât mine, în Africa de Sud, la Pretoria.


 De la o vreme, a început să umble după fuste şi ne certăm serios, zi de zi. Nu mai este atent cu mine şi-mi lasă senzaţia că m-a abandonat. Sunt distrusă.
Sunt dezgustată de ceea ce-mi face şi credeam că mă iubeşte sincer. Este dur..Ce să fac? Să rămân cu el? Ajutaţi-mă, vă rog.

                                     Sybille, Pretoria, Africa de Sud


Am deschis cărţile mele şi s-a arătat că partenerul tău are vrăji făcute, ca şi tine de altfel.
Trebuie să veniţi, dacă puteţi, personal la mine, la unul din cabinetele mele. Dar pot rezolva şi prin telefon ! Sună-mă !

                                                   Vrăjitoarea Vanessa


Telefoane : 0740976115, 0720560568
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com
Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul său www.vrajitoareavanessa.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu