duminică, 22 februarie 2015

Tocmai am aflat că tatăl meu are o amantă



Tocmai am aflat că tatăl meu are o amantă şi o trădează pe mama în cel mai murdar mod cu putinţă.


Locuiesc la 10 km distanță de casa lor și prietenul meu i-a văzut de multe ori pe cei doi amorezi în public cum se sărutau şi se ţineau de mâini. Groaznic! I-am reproșat că dacă dorea să facă asta, măcar să-şi rezolve problemele sale cu mama într-un mod cât mai discret cu putinţă, aşa mi se părea normal. Am devenit nefericită din pricina atitudinii lui mizerabile.
Aș dori să mă ajutaţi, dar nu știu cum. Vreau să continue să fie cu mama și să redevină un soţ şi un tată adevărat.

                                        Clarissa, Barcelona, Spania


Am făcut un mic ritual pe fotografia pe care mi-ai trimis-o cu el şi am văzut că are farmece puternice făcute cu magia voodoo care îl ţin legat de acea femeie diabolică.
Am nevoie de un obiect de-al lui pentru o şedinţă specială de magie ca să-l scap de aceste farmece.
Te rog să mă suni şi pentru alte detalii personale.


                                             Clarvăzătoarea Ana Maria


Contact: 0765.445570
email: tamaduitoareaanamaria@gmail.com

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
www.portalulvrajitoarelor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu