miercuri, 18 februarie 2015

Soţia mea nu mă mai iubeşte



Doamnă Regiana Cleopatra,
Soţia mea nu mă mai iubeşte şi tare sufăr, vă spun deschis. Sunt foarte supărat pe ea şi-mi vine să-mi pun capăt zilelor.


Plânge sufletul în mine, inima mea se frânge zi de zi. Mă doare răceala sa. Cred că are pe altul.
O iubesc enorm şi se spune că ar avea un amant dar eu tot nu cred. Cert este însă că nu vreau s-o pierd.
Ce să fac mai concret? Are farmece făcute de către acel bărbat ca să ne despartă?

                                                          Cozmin, Viena


Da, aşa s-a arătat la deschiderea cărţilor de tarot. Ea are vrăji făcute prin magia neagră voodoo, extrem de eficace în acest sens. Pentru dezlegare  şi succes luaţi legătura cu mine cât mai repede.


                                       Vrăjitoarea Regina Cleopatra



Contact : 0740.558240
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu