miercuri, 11 februarie 2015

Am cunoscut un tip ciudat pe internet



Am cunoscut un tip ciudat pe internet în urmă cu șase luni, care a devenit un adevărat coşmar pentru mine.
Mi-a plăcut din punct de vedere fizic, așa că nu i-am pus mai multe întrebări, eram mulţumită cu ceea ce am văzut


Pe măsură ce zilele au trecut, ne-am apropiat mult şi am început să ţin la acest bărbat care mi se părea special.
Practic, sunt o fată destul de liniștită, precaută și modestă, dar cu el am renunţat complet să ne mai vedem (mesaje indecente, telefoane de hărţuire etc.) .
Tipul nu s-a lăsat şi mi-a făcut magie neagră, dorea să fie cu mine cu orice preţ. Ştiţi cum am scăpat de el? Am apelat la serviciile prezicătoarei Amalia care mi-a făcut două ritualuri de protecţie. Mii de mulţumiri, căci nu ştiu ce m-aş fi făcut cu acest om nebun.

                                        Mădălina, Bremen, Germania


Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu