luni, 2 februarie 2015

Mă obligă să trăiesc cu el şi amanta lui în casă



Soţul meu mă obligă să trăiesc cu el şi cu amanta lui în casă. A înnebunit! Sau are farmece făcute? Nu ştiu exact ce să mai cred.


Nu mă pot opri din plâns de zile în şir (aproximativ două luni). Mă simt rău şi nu am probe concrete pentru a depune plângere împotriva soţului meu.
Este un om extrem de rău şi machiavelic, foarte misterios şi tăcut...dar foarte inteligent şi nebun. Sunt cu nervii la pământ, din păcate. Mă simt cu adevărat pierdută, neiubită şi abandonată.
Toate din cauza soţului meu. Cândva, l-am iubit sincer şi am clădit speranţe. Ce să fac? Cum să scap din acest coşmar?


                                                 Luiza, Oslo, Norvegia


La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui s-a arătat că are vrăji puternice făcute. Vino la mine dacă poţi sau la unul din cabinetele mele pentru a face un ritual de protecţie şi descântece. Sună-mă pentru a stabili o şedinţă.

                                   Vrăjitoarea Aurelia Ardeleanca



Vizitaţi şi pagina ei de pe siteu
Contact: 0723.924535

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu