luni, 30 decembrie 2013

A devenit distant şi se teme de responsabilităţi




Dragă doamnă Maria Câmpina,
Am 36 de ani, sunt divorţată de 5 ani, independentă, am trei copii, o viaţă independentă şi aspir la un bărbat serios, care să mă înţeleagă şi respecte. Am întâlnit recent un bărbat, de aceiaşi vârstă cu mine, divorţat şi el. Are o fată.
Ne-am întâlnit de câteva ori şi ne simpatizăm. Dar nu vreau să-i fiu concubină, i-am spus de la început. Doresc ceva cât se poate de serios şi de lungă durată. A fost de acord în principiu dar apoi s-a schimbat radical.
Acest om a devenit distant, nu mai crede în povestea noastră, în viitorul comun, în proiectele pe care le concepem. Este de neînţeles, rece şi parcă nu m-ar mai vrea.
Ce l-a schimbat oare atât de mult? Altă femeie? Oare frica de responsabilităţi? Mă simt puţin în derivă. Simt că nu am noroc în dragoste, în viaţă.
                                                          Oana, Barcelona


El are farmece foarte puternice făcute. Sună-mă la  0723.899909, 021.6676516 pentru a şti cu ce să vii la mine acasă. Trebuie să-ţi fac un descântec şi să-ţi dau un talisman protector. Poţi să vii şi la unul din cabinetele mele.
                                   Clarvăzătoarea Maria Câmpina



Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu