miercuri, 11 decembrie 2013

Fosta lui prietenă vrea să ne despartă



Doamnă Brăţara,
Mi-am întâlnit prietenul acum 2 ani. El era încă cu fosta lui prietenă şi aveau împreună un copil. Dar a părăsit totul pentru mine. Îl consider iubitul perfect.
Tipa aceea a început să ne hărţuiască la telefon şi a creat mari tensiuni în cuplu nostru. Am căzut gravidă şi am născut o fetiţă. Situaţia noastră nu s-a ameliorat, căci ea a continuat hărţuirea şi să ne insulte pe rând (deşi eu nu aveam nicio vină pentru ce i s-a întâmplat).
M-a ameninţat neîntrerupt şi mă tem că ne-a făcut farmece, deoarece ne merge din ce în ce mai prost. Cu banii o ducem prost, ca şi cu sănătatea. El este foarte bolnav.
 Nu ştiu ce să fac pentru a scăpa din acest coşmar. Doresc să ne lase în pace. Vreau neapărat să-mi salvez cuplul. Abia mai comunică. El este foarte supărat pe ce ni se întâmplă. Ajutaţi-mă, vă rog.
                                                                    Roxana, Iaşi



La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că aveţi farmece făcute sau vrăji. El este soarta ta de la Dumnezeu. Nu trebuie să-ţi fie frică de viitor, ai nevoie doar de încredere în tine. Cărţile au arătat pentru tine o căsnicie reuşită.
                                                          Vrăjitoarea Brăţara

Contact : 0762395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu