duminică, 29 decembrie 2013

Am senzaţia că el nu mai are nevoie de mine



Doamnă Sunita,
Am o mare nevoie de a-mi elibera capul pentru că toată lumea crede că am un caracter urât. De doi ani trăiesc în concubinaj cu un bărbat mai mare cu 5 ani decât mine, în America de Sud, mai precis în superba Argentina. Avem o fiică adorabilă.
 De la o vreme, a început să plece foarte des de acasă şi ne certăm serios. Nu mai este atent cu mine şi-mi lasă senzaţia că nu ar mai avea nevoie de noi. Sunt distrusă. Mereu trebuie să-i spun ce să facă! Este absent, cu mintea pierdută în altă parte.
Sunt dezgustată de el şi nu-l mai înţeleg. Este dur. Cred sincer că are farmece făcute şi mă tem serios pentru cuplul nostru. Ce să fac? Să rămân cu el?
                                                    Tereza, Buenos Aires


În cărţi s-a arătat că partenerul tău are vrăji făcute, ca şi tine de altfel.
Trebuie să veniţi, dacă puteţi, personal la mine, la unul din cabinetele mele. Dar pot rezolva şi prin telefon ! Sună-mă la  0722.974883 ; 0746.432274.
                                                         Vrăjitoarea Sunita



E-mail: vrajitoarea.sunita@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu: www.vrajitoareasunita.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu