luni, 2 decembrie 2013

Să mă despart sau nu de el?



Stimată doamnă Beatrice,
De când sunt căsătorită cu soţul meu, el îmi spune că trebuie să mă supun în orice fel, că trebuie să-i fac menajul şi să-i fiu ca o sclavă. Înainte era iubitul perfect, cuminte şi generos. Mă lasă să stau acasă şi fuge cu alte femei, mă controlează prin telefon şi mă distruge. Este un coşmar. Ajutaţi-mă! Să divorţez sau nu?

                                                                          Eva, Londra

În zodia vieţii s-a arătat că el are o relaţie amoroasă cu altă femeie. I s-au făcut vrăji. Pentru a le putea dezlega, trebuie să vii la mine. Sună-mă la 0766.768479.

                                                          Vrăjitoarea Beatrice





  Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu