luni, 2 decembrie 2013

Am farmece făcute




Trăiesc cu o depresie de aproximativ 4 ani.
Am făcut terapie cu un psihiatru într-un fel destul de haotic până în toamna anului 2009.
 Haotic pentru că eu trăiesc în mediul rural, am venituri foarte mici şi cabinetul medicului a fost situat la 50 km de casa mea . Când am avut mai mulţi bani, am căutat vrăjitoarele şi tot felul de tămăduitoare, dar nu am rezolvat problema mea.
M-am simţit într-adevăr abandonat. Am nevoie de sprijin, dar am înţeles că am prea multe farmece şi că cineva îmi vrea răul. Supărarea mea este că nu reuşesc să scap de acest blestem!!
Nu ştiu dacă aş putea acum, prin dvs. dar încerc cu sufletul plin de speranţe.

                                                                      Silviu, Londra

Da, este adevărat, există multe semne care mă determină să-ţi spun că ai vrăji făcute de foarte mult timp, farmece puternice, însă eu chiar te pot salva de ele.


 Sună-mă repede pentru a stabili o şedinţă, la  +40 723 477 099, +40 753 814 496.
                                                                   Tămăduitoarea Elena

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul  www.vrajitoarero.com

                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu