vineri, 6 decembrie 2013

Sunt o mamă supărată pe fiica mea



Dragă Maică Teofana,
Sunt o mamă supărată. De ce? Pentru că fiica mea, care este căsătorită cu un bărbat nemaipomenit, îl înşală. S-a cuplat cu un client, pe care îl găseşte seducător, dar  acesta este din păcate căsătorit. Nu vreau astfel de combinaţii ciudate pentru fiica mea.
Acum, ea ar vrea să divorţeze. Mă opun, fireşte. Nu sunt de acord ca ea să-şi distrugă familia, însă pare hotărâtă. Ce să fac?
Vreau să o ajut. Parcă cineva i-a luat minţile, nu-mi mai recunosc fiica de luni bune şi mă îngrozesc sincer de viitorul ei. Daţi-mi o soluţie, vă rog.
Are farmece făcute? Vrăji sau ce-or mai fi? Mulţumesc mult pentru răspuns.
                                                            Luiza, Verona, Italia

La ritualul făcut pe fotografia ei s-a arătat că soarta ei este cu soţul său. Are farmece făcute şi pentru asta, veniţi cu ea la mine. Pentru alte întrebări sunaţi-mă la telefonul 0757.538412.
                                                             Maica Teofana



 Contact: 0757.538412
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu