vineri, 27 decembrie 2013

M-a înşelat cu una dintre verişoarele mele



Dragă doamnă Maria Câmpina,
În urmă cu trei ani soţul meu m-a înşelat, tocmai cu una dintre verişoarele mele. Când am aflat, am avut o adevărată depresie şi am vrut să mă sinucid. Cu greu am suportat acest eşect din căsnicie. Nu-mi venea să cred că el a preferat-o pe acea femeie, cu care de altfel mă înţelegeam destul de bine.
 Sunt însă ferm convinsă că aceasta i-a făcut farmece, deoarece se ocupă cu probleme oculte. Dvs., cu atât de mult har, sper să mă lămuriţi mai bine.
                                                      Iuliana, Montreal

La deschiderea zodiei de tarot s-a arătat că soţul dvs. are nevoie de un decântec puternic şi de aceea, trebuie să veniţi personal la mine. Sunaţi-mă la numerele : 0723.899909, 021.6676516. 


Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

                                Clarvăzătoarea Maria Câmpina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu