marți, 3 decembrie 2013

Mi-am înşelat soţul după 4 ani de căsnicie



Dragă doamnă Corina Medeea,
Sunt de 4 ani cu soţul meu şi abia acum l-am înşelat. Avem o fetiţă de 6 luni, pe care o iubesc. Dar am simţit o sensibilitate mărită din cauza unui prieten de-al lui, care nu m-a lăsat în pace şi mi-a tot făcut avansuri. Până la urmă, i-am cedat. Nu ştiu de ce mi-am înşelat soţul, pentru că sincer vă spun, îl iubesc mult. Nu ştiu ce să fac dacă cumva va afla. Îmi este tare frică, pentru că este un om răzbunător. Oare acel bărbat, care s-a ţinut de mine scai, mi-a făcut farmece?
                                                        Maricica, Barcelona

La deschiderea zodiei de tarot s-a arătat că ai farmece făcute. Cu siguranţă că ele vin din partea amantului tău. De aceea trebuie să vii personal la mine, însă înainte te rog să mă suni la : 0726.520866, 0749.306824, 0769.575454.

                                       Clarvăzătoarea Corina Medeea



Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu