duminică, 8 decembrie 2013

L-am scăpat de viciile sale



Aveam impresia  că cuplul nostru evolua bine în sensul pe care îl doream. Într-o zi, soţul meu a recunoscut teama de a îmbătrâni şi mi-a declarat că mă iubeşte şi mai tare. Între noi există o diferenţă considerabilă de vârstă, care nu m-a interesat în mod special. Mai mult el şi-a făcut griji!
Am făcut multe eforturi să nu se simtă prost, să-l înţeleg şi să-l accept. Dar în ultima vreme, m-a supărat foarte mult. Mai precis, m-a trădat. Şi nu cu orice femeie, ci cu o puştoaică (chiar şi faţă de mine).
Ce dorea să demonstreze prin asta? Am trecut prin câteva crize şi depresii datorită soţului meu, care urmărea cu orice preţ aventura. Între timp, a început să bea cu prietenii săi şi când venea acasă, mai întotdeauna era pus pe ceartă cu mine. Îmi era frică de el, pentru că am de-a face cu un om violent şi imprevizibil.
M-a ţinut în tensiune luni în şir cu comportamentul său aberant. Nu s-a gândit la starea mea de sănătate şi la sentimentele mele. Am sperat că-l voi putea schimba prin cuvinte... Nu s-a putut. Aşa încât, am recurs şi eu la alte metode, pentru că totuşi nu am vrut să-i dau cu piciorul. Şi m-am dus la Mama Lucica, cu sufletul deschis, pentru a mă ajuta.
Mi-a făcut descântece şi în urma unor ritualuri, lucrurile au început, treptat, să se îndrepte. Soţul meu a început să discute deschis cu mine şi, cel mai important, să renunţe la viciile sale majore, femeile şi băutura.
Tandreţea sa neobişnuită m-a făcut să capăt din nou încredere în el şi să îl am la suflet, cum se spune. Să fi fost o rătăcire de-a sa?! Acum, cert este că-i altfel, un om calculat, cerebral, serios, aproape perfect. Şi el se bucură de faptul că a reuşit să scape de capcane şi de tentaţii. Este foarte important pentru noi.
Iar clarvăzătoarea Corina Medeea are un aport esenţial, sunt ferm convinsă. Căutaţi-o şi voi, dacă aveţi nevoie de cineva care să vă ajute cu adevărat, la numerele de telefon: 0726.520866, 0749.306824,
0769.575454.

                                                                              Elena, jud. Buzău



Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu