marți, 3 decembrie 2013

Am vrăji şi mi-au distrus afacerile



De multă vreme iau somnifere, m-am simţit destabilizat şi destul de ciudat.
De asemenea, m-am simţit prost şi m-am dus să consult medicul meu de familie. Dar mi-a zis că nu am nimic. Totuşi, îmi era rău!!!
Nici afacerile nu mai mergeau. Am aflat cu surprindere că am farmece făcute şi vă cer disperat ajutorul. Sper să o puteţi face cât mai repede!

                                                               Claudiu, Barcelona

Dragă Claudiu,
Am desfăşurat cărţile de tarot pentru tine şi am observat că ai mult probleme, nu doar farmece. De pildă, de sănătate şi soluţia este de a mă căuta repede, să nu laşi să se agraveze. Te pot scăpa de ele. Sună-mă la 0760.149917.

                                                               Vrăjitoarea Morgana



 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu