joi, 19 decembrie 2013

Un caz rezolvat de vizionara Amalia



Mă numesc Victoria şi vreau să fac public cazul meu rezolvat de către vizionara şi tămăduitoarea Amalia:
Neînţelegându-mă bine cu soacra şi fiind ameninţată că mă va pune la punct într-o bună zi, la scurtă vreme soţul meu a început să vină beat acasă.
A devenit nervos şi agresiv fără motive întemeiate. Fetiţa mea de numai 15 ani, scârbită de atmosfera din familie, şi-a căutat alinarea în fumat, alcool şi relaţii "deocheate" cu băieţi mai mari decât ea, lipsind prea des de la şcoală. Bănuind că răul vine din direcţia soacrei mi-am dus fata la vizionara Amalia rugând-o să-i alunge răul.
Ajungând acasă, copila a început să ţipe că mirul pus pe frunte de către vizionara Amalia o arde şi miroase urât.


Dorind să se spele imediat pe faţă am oprit-o energic, explicându-i că nu mirul îi face rău ci Diavolul, care nu vrea să-i părăsească trupul. S-a tăvălit pe podea câteva ore, a ţipat ca o nebună, apoi a adormit.  A doua zi s-a dus liniştită la şcoală, ţigarea şi băutura nu i-au mai plăcut, iar băieţilor obraznici le-a întors spatele.
Doresc să-i mulţumesc vizionarei şi tămăduitoarei Amalia pentru că mi-a rezolvat problemele care mă măcinau de 7 luni de zile.
                                                                 Victoria, Barcelona

Contact: 0756.752265, 0737.410130
 Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu