miercuri, 25 decembrie 2013

M-a părăsit pentru o puştoaică



Doamnă Elena,
Nici nu ştiu de unde să încep... Iubesc, sufăr şi-mi consum resursele sufleteşti pentru un bărbat care îşi cam bate joc de mine, din păcate. Mă amăgeşte şi mă joacă pe degete, nu se gândeşte cât rău îmi provoacă. El m-a înşelat acum 4 luni. 


L-am iertat, dar asta l-a încurajat. M-a părăsit pentru o femeie căsătorită. L-am prevenit să nu facă asta, pentru că se va distra cu el însă nu vor rămâne împreună. Am avut dreptate. Acum, este cu o puştoaică. Cred sincer că cineva i-a făcut vrăji pentru a sta departe de mine. Ce să fac?
                                                                Diana, Bruxelles


La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că ai nevoie de un descântec pentru a putea să te iubească din nou şi pentru ca voi să fiţi mereu împreună.
Pentru dezlegare de cununii, sunaţi-mă la:  +40 723 477 099, +40 753 814 496.

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul  www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu