duminică, 8 decembrie 2013

Prietenul meu este alcoolic



Doamnă Ioana,
Am nevoie de ajutorul dvs. Trăiesc cu prietenul meu alcoolic, avem o fetiţă împreună. Mă nelinişteşte din ce în ce mai tare că lucrurile avansează cu el. Bea de stinge, îmi nenoroceşte viaţa. Se distruge! Nu-l mai tolerez. L-am ameninţat că-l părăsesc, a jurat că nu va mai bea dar nu s-a ţinut de cuvânt. Sunt distrusă.

                                                                 Sabina, Madrid


Îl pot salva de această boală dificilă, însă va trebui să mă suni la  0755.512041,  0743.831809  şi să vii cu prietenul tău la unul din cabinetele mele, să-i dau leacurile de care are nevoie.

                                                        Tămăduitoarea Ioana



Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu