sâmbătă, 22 noiembrie 2014

A făcut minuni cu adevărat în viaţa mea



Doctorii nu-mi mai dădeau nicio şansă după ce mi-au spus că sufăr de cancer. Nu credeam însă ce-mi spun ei!
Dumnezeu m-a îndrumat să merg mai departe şi nu m-am lăsat învinsă. Până când am dat de vrăjitorea Melissa şi mi-am zis să apelz la ea, poate mă v-a ajuta într-un fel sau altul să scap de acea boală pe care o credeam atunci.
Ea mi-a spus că nu era adevărat ce mi-au spus doctorii. Melissa mi-a zis că am argintul viu în mine, cea ce era foarte adevărat.
 Am suferit cumplit până să apelez la Melissa. După care ea a început un descântec.  A doua zi mi-a descântat unele lucruri şi mi le-a trimis pentru a le folosi şi pentru a avea rezultat.
Apoi am rostit cuvinte magice împreună cu ea şi m-a pus să fac ce-mi spunea ea. După 3 zile am văzut cu ochii mei şi nu îmi venea să cred cum scap de argintul viu din mine. Datorită ei m-am văzut vindecată şi tot nu-mi vine să cred că sunt eu.


După ce am văzut rezultatele, i-am zis de un bărbat că-l iubesc şi vrem să fim împreună, dar noi eram departe unul de celălalt şi în situaţii mult prea dificile pentru noi.
Doamna Melissa mi-a descântat din nou pentru dragoste şi ne-a împreunat cu adevărat pentru tot restul vieţii noastre. Acum ne pregătim pentru nuntă şi botez datorită ei.
Vrăjitoarea Melissa, care are harul magiei neagre, a făcut minuni cu adevărat în viaţa mea deşi nu credeam asta. Îi mulţumesc din suflet şi din toată inima.

                                                         Adriana, SUA


Contact : 0745.479938, 0737.368120, 0764.060957
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu