joi, 6 noiembrie 2014

Soţul meu a avut cununiile legate şi nu am ştiut



Soţul meu a avut cununiile legate şi nu am ştiut. În casa noastră se petreceau lucruri bizare cu el, parcă dorea să fim împreună şi parcă nu, mi-a declarat în mod repetat că avusese numai eşecuri cu femeile până să mă cunoască şi că nu putea să aibă o relaţie mai mult de o săptămână sau două.
Tămăduitoarea Sultana l-a salvat însă de acest pericol cu leacurile ei secrete şi cu harul său magic nepreţuit. Mulţumesc enorm !

                                                                                                                                                                                            Erika, Salzburg



Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu