vineri, 14 noiembrie 2014

De 3 ani sunt îndrăgostită de un bărabat de origine arabă



Bună! Aş vrea să vă spun o parte din viaţa mea foarte interesanată dar în acelaşi timp adevarată. De 3 ani sunt îndrăgostită de un bărabat de origine arabă. Ne-am cunoscut şi ne-am plăcut.
Îl iubeam foarte mult, îl iubesc şi acum. Şi el mă iubeşte foarte mult dar nu puteam fi împreună decât un timp foarte scurt. Începusem să ne certăm de la un timp, parcă aveam senzaţia că nu mă mai iubeşte la fel ca înainte.
Un an mai târziu ne-am despărţit şi ne-am decis să luăm o pauză de câteva luni. În tot acest timp am ţinut legătura dar când vroiam să ne împăcăm parcă era ceva pus pe noi să nu fim împreună.
Părinţii mei s-au decis să mă căsătorescă pentru a nu mai suferi aşa mult. Nu puteam face acest pas pentru că îl iubeam pe Said şi nu eram pregătită să fac acest pas.


Până când întro zi am apelat la acestă minunată domnă, vrăjitorea Melissa de la care am aflat că nu putem fi împreună decât pe periode scurte. Tot ce mi-a zis era foarte adevărat şi nu îmi venea să cred. I-am spus despre Said.
Nu a fost nevoie decât de 3 zile ca să mi-l aducă înapoi. Acum suntem împreună datorita ei. Mii de mulţumiri acestei vrăjitoare care într-adevăr este şi va fi căutată. Apelaţi cu încrederea la ea şi nu veţi regreta.

                                                         Rebecca, Germania



Contact : 0745.479938, 0737.368120, 0764.060957
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu