luni, 10 noiembrie 2014

Nu reuşesc să am şi eu noroc în dragoste



Nu reuşesc să am şi eu noroc în dragoste. Trec dintr-o relaţie în alta şi practic nu reuşesc să ţin un bărbat lângă mine prea mult timp, din păcate.
Deşi este criză, unii se descurcă, eu însă nu. O duc din rău în mai rău şi practic de-abia supravieţuiesc. Sunt disperată. Dar sper ca prin harul dumneavoastră recunoscut şi prin cel al lui Dumnezeu, să scap de acest chin.
Oare am vrăji sau farmece făcute? Mulţumesc mult, doamnă Amalia.

                                              Georgetta, Berna, Elveţia


V-am deschis cărţile de tarot şi am făcut şi un ritual magic de noapte, special pentru această perioadă. Am constatat că aveţi farmece puternice, de ceva vreme, de aceea vă merge atât de rău.


Numai eu vă pot ajuta ! Am leacuri şi ierburi special, dar va trebui să le urmaţi. Sunaţi-mă, pentru că ceea ce am să vă spun nu trebuie cunoscut , cumva, de persoana care v-a făcut rău.
De aceea, este bine să fiţi precaută şi să nu vă deschideţi oricui. Am observat, în plus, că aveţi şi o dilemă cu un bărbat, dar să ştiţi că acesta este în legătură cu persoana feminină care a făcut acele farmece puternice.

                                                         
                                              Prezicătoarea Amalia



Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu