marți, 11 noiembrie 2014

Soțul m-a părăsit pentru o puștoaică



Bună!
Eu și soțul meu suntem împreună de 10 ani și am trecut prin multe. Ne-am căsătorit din dragoste, pot spune. Sunt mai mare decât el cu 6 ani dar nu am dat importanță acestui amănunt, pentru că ne iubeam cu disperare.
Port ochelari și asta îmi conferă un aer de intelectuală. Acum, sunt foarte supărată și-mi găsesc cu greu cuvintele. Paul, așa se numește soțul meu, era în limbă după mine. Este important de a indica faptul că eu sunt prima sa iubire și amantă, femeie care l-a zăpăcit total. Credeam că am să reușesc să-l țin lângă mine, deoarece m-a cunoscut ca parteneră sexuală.


Totul a mers bine timp de cinci ani, poate șase. Credeam că este soțul ideal și-l veneram, vă rog să mă credeți. Niciunul nu se putea compara cu el. Era al meu, simțeam asta. Pe plan sexual, ne înțelegeam foarte bine. Dar într-o zi, s-a întâmplat nenorocirea. Mai precis, atunci când în casa noastră a pus piciorul prietena mea cea mai bună însoțită de o nepoată de-a sa, pe nume Lucia. O puștoaică tare frumoasă, recunosc.
Ea i-a deschis calea dorinței nărăvașului meu soț și m-a adus în pragul disperării. Am devenit geloasă și posesivă, pentru că am simțit că eram pe cale de a-mi pierde soțul. L-am văzut dintr-o dată schimbat și a început să lipsească nopțile din ce în ce mai des. M-am temut. Frustrarea m-a cuprins. Unde se ducea, cu cine era?
Ghiciți sigur: cu puștoaica superbă, Lucia. Nopți întregi îl așteptam cu sufletul la gură dar degeaba. Am plâns mult. Nu găseam o soluție la problema noastră. Doream afecțiunea sa, stima, respectul... Brusc, lui Paul nu-i mai păsa de mine. Încerc să înțeleg cum de a putut să mi-l fure această puștoaică.
Îl iubesc sincer și profund, însă cred că l-am pierdut. Despărțirea noastră a fost însă inevitabilă, din păcate, căci Paul și-a luat lucrurile într-o bună zi și s-a mutat la ea. S-a întâmplat acum trei zile și mă simt cu adevărat confuză, în pragul sinuciderii. Nu știu ce se va întâmpla cu mine, mă simt terminată.
Am impresia că viața mea s-a terminat. Iar lui, nu-i pasă, acum este cât se poate de fericit. Mă simt foarte prost. Caut un răspuns la ceea ce mi se întâmplă. În inima mea, s-a stins orice fel de flacără. Regret că l-am cunoscut deoarece m-a distrus. Onest vă spun, nu văd o soluție... El mi-a spus că o iubește și că va rămâne cu Lucia. Mi-a cerut să nu-i fac nimic rău. A vrut chiar să mă consoleze însă am izbucnit nervos, nu l-am suportat.

                                             Diana, Montreal, Canada


Din fericire, am refăcut familia mea graţie ajutorului primit de la vrăjitoarea Vanessa, căreia doresc să-i mulţumesc public. M-a ajutat imens căci soţul meu a revenit acasă după aventura lui amoroasă.



Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteurile sale:
Vizitaţi şi blogul său
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere