miercuri, 12 noiembrie 2014

Am început să am probleme mari în căsnicie



Tămăduitoarea Atena este o femeie minunată şi cu un har foarte puternic. Am apelat la dânsa în urmă cu 3 luni deoarece am avut probleme cu soţul.
Am început să am probleme mari în căsnicie. Soţul meu a început să consume alcool şi să lipsească cu nopţile de acasă, după ce a rămas fără serviciu. Îmi iubesc soţul şi simţeam că s-a întâmplat ceva foarte grav cu el. În ochii lui vedeam permanent o mare tristeţe, o nesiguranţă, confuzie.
Tămăduitoarea Atena a reuşit să dezlege farmecele şi blestemele abătute asupra familiei noastre iar acum pot să spun că am redevenit o familie fericită. Mulţumită dânsei am reuşit să-mi salvez familia şi să duc o viaţă împlinită.


                                                                    Vera, Paris





Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul  www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu