luni, 10 noiembrie 2014

M-a părăsit pentru cea mai bună prietenă



Am fost extrem de disperată. Iubirea pentru un bărbat frumos şi nerecunoscător, afemeiat, dar pe care îl iubeam ca o nebună, m-a dus în pragul sinuciderii.

Eram cu adevărat ultra geloasă, dificilă, în criză, o femeie la capătul puterilor şi răbdării. Îl uram şi-l iubeam deopotrivă, credeţi-mă!




M-a părăsit pentru cea mai bună prietenă şi nu puteam să i-o iert sub nicio formă. Dar ce să fac, îl doream înapoi cu toată fiinţa mea, ca orice femeie îndrăgostită iremediabil.

Vrăjitoarea Melissa Samantha l-a adus în braţele mele. Îi mulţumesc pentru acest gest fabulos, care a avut darul de a-mi reda liniştea sufletească.


                                                Ioana, Florenţa, Italia


Contact : 0745.479938, 0737.368120, 0764.060957
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu