luni, 24 noiembrie 2014

Este extrem de gelos şi nu-l mai vreau!



Prietenul meu m-a insultat foarte în ultima vreme apoi îşi cerea scuze spunându-mi că are nevoie de iubirea mea. Are un caracter foarte foarte urât, dar cu el sunt ca un cățeluș. Și m-am cam săturat!
Vreau să știu dacă povestea noastră se va termina curând. El mă bârfeşte foarte mult în anturajul meu și nu-mi place. Când l-am criticat, a devenit ca un leu furios, s-a enervat foarte repede și m-a pus la punct! Mai mult, îmi închide telefonul mobil ca să nu fiu sunată de vreun tip. Este extrem de gelos şi nu-l mai vreau!
Nu ştiu ce o să se întâmple mâine, dar știu că m-am săturat de el .. Ajută-mă, doamnă Vanessa. Ce pot face? Am farmece făcute?

                                                               Rebecca, Dublin


Nu vei avea niciun viitor cu acest bărbat, aşa văd din cărţile mele de tarot. Suferi cumplit şi ţi-a făcut vrăji pentru a-i fi supusă şi a te manipula după bunul lui plac.
Trebuie să-ţi dau un talisman de protecţie şi să fac o vrajă ca să alung vrăjile pe care ţi le-a făcut prietenul tău.

                                                        Vrăjitoarea Vanessa




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteurile sale:
Vizitaţi şi blogul său

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu