miercuri, 26 noiembrie 2014

Şi-a pierdut serviciul şi a dat în patima băuturii



Am luat decizia de a pleca, de a-l lăsa pe bărbatul pe care îl iubesc cel mai tare pe lume cu care am o fiică. Speram să trăiesc alături de el toată viaţa.
La început, nu bea. Dar şi-a pierdut serviciul şi a dat în patima băuturii, ceea ce a făcut ca viaţa mea să fie un adevărat coşmar. Îmi era foarte teamă de el.
Am luat hotărârea să-l părăsesc, însă sufăr cumplit. Credeţi că-l puteţi totuşi scăpa de viciul teribil? Este trist. Ajutaţi-mă, vă rog. Mă gândesc intens la familia mea.

                                                             Silvia, Varşovia


La deschiderea zodiei de tarot pe fotografiile voastre s-a arătat că despărţirea se datorează unei probleme grave, alcoolul. Da, pot să-l scap de băutură, dar are nevoie de câteva de şedinţe. Vino cu el la cabinetul meu.

                                         Clarvăzătoarea Irina Ioana





Contact clarvăzătoarea Irina Ioana:
0743.434791, 0721.161456
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu