luni, 3 noiembrie 2014

Relația noastră se prăbuşeşte



Am lucrat o perioadă în Franța cu prietenul meu. Apoi, amândoi ne-am mutat şi am putut obține un loc de muncă în Anglia. Dar l-am avertizat să nu mai fie cu ochii după fuste pentru că-l voi părăsi.
El mi-a declarat că va fi mereu  "la dispoziția mea" şi am crezut sincer că m-a înțeles.
Când sunt cu el, sunt fericită, dar atunci când pleacă, simt că nu vreau să-l văd. De parcă aş fi vrăjită! Mă simt ciudat şi nimic nu mai merge între noi de la o vreme...
 

Sunt deprimată, nefericită iar relația noastră se prăbuşeşte. Am nevoie de ajutor, de sfaturi. Ce să fac? Ce se petrece, de fapt, cu noi?

                                                           Olivia, Liverpool

Am deschis cărţile de tarot pe fotografia pe care mi-ai trimis-o şi am văzut că el se confruntă cu sentimente contradictorii care sunt datorate unor vrăji extrem de puternice.
Sună-mă pentru a stabili o şedinţă la unul din cabinetele mele. Pot să dezleg vrăjile care i s-au făcut şi să vă continuaţi fericiţi povestea de dragoste.

                                                     Prezicătoarea Amalia


Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu