sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Prinţesa Magiei Albe Iasmina Larissa



Prinţesa Magiei Albe Iasmina Larissa, fiica celebrei vrăjitoare Trandafira este tânără însă plină de har în activitatea pe care o desfăşoară demult în domeniul magiei, chiar de la vârsta de 6 ani!
A fost numită pe drept cuvânt ca Harry Potter a României! Are un singur scop în viaţă: să ajute oamenii care sunt rătăciţi sufleteşte şi nu-şi găsesc liniştea, persoana iubită şi pe cei care nu au spor la bani.
Iasmina Larissa a apărut în toată mass-media de la noi cu articole sau reportaje elogioase, la posturile de televiziune, este adulată şi recunoscută ca fiind o mare speranţă a magiei.
A fost plecată 10 ani în Israel şi acum a revenit cu leacuri miraculoase pentru a vă ajuta în această perioadă magică, când se fac minuni de sărbătorile de iarnă,
Dezleg farmece de orice fel şi blesteme, aduc cu uşurinţă spor în casă sau în afaceri, împreunez cuplurile sau familiile despărţite, vă scap de viciul alcoolului sau drogurilor, de impotenţă.


Rezolv bolile de piele nerezolvate încă de medici sau de vreo vrăjitoare, împreunez cupluri despărţite, aduc iubitul sau iubita înapoi, rentabilizez afaceri care se află pe marginea falimentului, scot argintul viu, fac ca cineva să te iubească, vă scap de stres şi de fele de fel de boli etc.
Prinţesa Magiei Albe Iasmina Larissa, fiica celebrei vrăjitoare Trandafira este recunoscută de mulţi ca o vrăjitoare cu reale aptitudini pentru practicarea magiei înalte. Nu a dezamăgit pe nimeni până acum!
Urmez o tradiţie veche în familia mea, unde se găsesc mai multe vrăjitoare de real talent. Practic cu succes magia albă şi pentru cei care mă veţi apela vă deschid cărţile mele. Am nevoie doar de data naşterii şi de zodia dvs. pentru a vă afla trecutul, prezentul şi viitorul.
Am câştigat foarte multe concursuri internaţionale de magie şi am rezolvat multe cazuri complexe ale unor persoane necăjite din ţară şi din străinătate.
Apelaţi cu cea mai mare încredere şi nu veţi regereta. Lucrez cu maximă seriozitate dar pretind seriozitate şi din partea dvs.


Contact: 0765.123003
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul


Un comentariu:

  1. Buna ziua tuturor, un spioncaster bun care ma ajuta sa-mi recuperez sotul este aici pentru parerea ta! Numele meu este doamna Mariana diego Locuiesc în New York, Statele Unite ale Americii Viața mea sa întors! Soțul meu a părăsit casa timp de trei ani și înseamnă să-și petreacă o vacanță în dubia. El a arătat o femeie tânără și a fost încântat de ea pentru că era bogată. Soțul meu refuză Du-te acasă cu cei doi copii pe care ia lăsat în urmă. Am plâns toată ziua Căutând asistență. Am văzut două mărturii particulare: o femeie pe nume ESTHER PAUL și ELIZABETH JAKE, au mărturisit despre modul în care dr. JUNGUNU le-a adus fostul iubit în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la adresa de e-mail a dr. JUNGUNU. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. M-am pus in contact cu el pentru a ma ajuta sa-mi gasesc sotul si ma rugat sa nu-mi fac griji pentru ca zeii lor vor lupta pentru mine. Mi-a spus că spre noaptea în care toate spiritele s-au trezit, el va arunca vraja să mă reunească pe mine și pe soțul meu, iar El a făcut-o, în mai puțin de 24 de ore să contacteze doctorul, soțul meu sa întors la mine și a început să a vărsat lacrimi de întâlnire, astfel încât ceea ce mă scuză, sunt atât de fericit că acest mare pitcher face pentru mine și pentru soțul meu. Am contactat dr. Jungunu prin e-mailul său: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416 despre
    Orice problemă ați putea lua în considerare:
    1, câștigați o loterie de viză în orice țară
    2, pierde vraja de greutate
    3, vă ajută să rămâneți însărcinată
    4, ajutați-vă să vă promovați în birou.
    5, dacă aveți nevoie de ajutor financiar.
    6, salvează-te de HIV-SIDA și de cancer
    7, întâlnire bogată și faimoasă în întreaga lume.
    8, inel de putere pentru miracol
    9, vă ajută să vă recuperați toți banii de la escroci
    10, vrei să devii o sirenă?
    Luați legătura cu el oriunde în lume prin adresa EMAIL: drjungunusolutionspell@gmail.com. Este cel mai bun pitcher al lumii.

    RăspundețiȘtergere