duminică, 8 martie 2015

A căzut pradă alcoolului



Doamnă Ana Maria,
Am cunoscut un bărbat care a căzut pradă alcoolului, la nici două luni după ce am devenit un cuplu.
Mă îngrijorează enorm această situaţie, care riscă să se agraveze pe zi ce trece. Nu-l suport deloc când îl văd astfel ! Mi-a promis că se va lăsa de băutură însă nu poate, nu are voinţă şi cred că trebuie ajutat.
Ce să fac? Am nevoie de intervenţia dvs. cu harul pe care îl aveţi.


                                                  Tatiana, Moscova


La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui am constatat că suferă de acest viciu periculos. Dar pot să-l scap !


Sună-mă şi vino cu el la unele din cabinetele mele, ca să rezolvăm repede problema lui care te frământă.


                              Vindecătoarea Mama Ana Maria



Contact: 0740.588743
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu