joi, 19 martie 2015

Soţul meu m-a anunţat că vrea să divorţăm



Doamnă Vanessa,
Vă scriu pentru prima oară şi am speranţa că mă veţi putea ajuta, aşa cum aţi făcut cu alte prietene de-ale mele care v-au recomandat cu încredere.
Sunt căsătorită de 10 de ani şi acum, soţul meu m-a anunţat că vrea să divorţăm. Mi-a spus că nu mai are nevoie de mine şi că şi-a găsit pe alta, ceea ce m-a panicat.
Sunt absolut distrusă. Vă implor, ajutaţi-mă să îl păstrez alături de mine, căci îl iubesc enorm şi nu concep să-l pierd ăn favoare altei femei. I-a făcut aceasta farmece ca să ne despartă?

                                             Bettyna, Chicago, SUA



La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografiile voastre s-a arătat că el are într-adevăr pe altcineva, o femeie tânără şi foarte periculoasă, care i-a făcut farmece puternice pentru a-l ţine legat de ea.


Dacă vrei şi poţi, sună-mă sau vino la o şedinţă ca să distrugem aceste farmece care te împiedică să rămâi cu el.

                                                Vrăjitoarea Vanessa


Telefoane : 0740.976115, 0720.560568
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com
Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul său www.vrajitoareavanessa.ro
Vizitaţi şi blogul său www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu