joi, 5 martie 2015

Am suferit pentru iubitul meu



Am suferit pentru iubitul meu, John se numeşte, cu care nu puteam să am o relaţie de lungă durată. Pe atunci, nu ştiam de ce.


Îmi lipsea enorm după ce m-a părăsit brusc. S-a dus la cea mai bună prietenă a mea.
În disperarea mea, am ajuns până la urmă, ca la o minune, la clarvăzătoarea Morena, singura persoană care speram că mă mai poate salva. Şi nu m-am înşelat, dragi prieteni.
Ştia de ce mă aflam acolo, citise în cărţile de tarot (şi m-a uimit). Pentru el, eram în stare să accept orice compromis, dacă mi s-ar fi cerut. Eram disperată, nervoasă, plângeam. Pe fotografia lui, Morena a făcut apoi un descântec. Ştia că mi s-au făcut vrăji puternice şi s-a luptat pentru a mă scăpa de el. A reuşit şi-i mulţumesc din inimă.


                                                              Kitty, New York



Contact: 0754.216689
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu