duminică, 1 martie 2015

Mi-am înşelat soţul cu un italian superb



Dragă doamnă Ioana,
Sunt de 6 ani cu soţul meu olandez şi în urmă cu două luni, în fine, am călcat pe bec şi l-am înşelat cu un italian superb.
Avem două fetiţe de vis, pe care le iubesc enorm şi tocmai de aceea mă tem. Nu ştiu de ce mi-am înşelat soţul, pentru că sincer vă spun, îl iubesc şi nu merita asta! 


Nu ştiu ce să fac pentru că mă ameninţă cu divorţul şi cu pirederea fetiţelor. Îmi este tare frică, pentru că este un om bun dar foarte răzbunător. Oare italianul mi-a făcut farmece ca să-i cedez? Am nevoie urgentă de ajutorul dvs. nepreţuit.

                                                        Karinna, Amsterdam


Am deschis zodia vieţii în cărţile mele şi s-a arătat că ai farmece făcute.
Cu siguranţă că ele vin din partea amantului tău italian. De aceea trebuie să vii personal la mine, însă înainte te rog să mă suni.


                                    Clarvăzătoarea şi vizionara Ioana


Contact:
 +39 3278 778 621 ,
+40 746 607 274,
 +40 727 886 323
Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi siteul ei  www.vrajitoareaioana.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu