vineri, 20 martie 2015

Am cunoscut o daneză blondă



Sunt un român care s-a stabilit în Germania, la Flensburg de 12 ani. În acest oraş nordic superb şi foarte curat am cunoscut o daneză blondă excepţional de frumoasă, de care m-am îndrăgostit nebuneşte la prima vedere.
Norocul meu a fost că şi ea s-a amorezat brusc de mine şi curând ne-am căsătorit. Avem două fetiţe.
Din păcate, de curând, Agneta m-a părăsit pentru un danez, om de afaceri şi a luat şi fetiţele cu ea. Am fost năucit şi nu-mi mai reveneam zile în şir!
Am ajuns în cele din urmă să apelez la serviciile foarte profesioniste ale Reginei Magiei Albe din România, Maria Câmpina care mi-a rezolvat cazul.
Ea avea farmece făcute de către acel om viclean danez care încercase să mi-o fure. Acum, sunt fericit şi cu familia reîntregită în Germania.


Ştiu că voi fi veşnic recunoscător doamnei Maria Câmpina şi fetelor sale care au lucrat pentru familia şi destinul nostru. Mii de mulţumiri pentru reuşita care m-a marcat enorm.

                                             Darius, Flensburg, Germania


Contact : 0723.899909, 021.6676516
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi site-ul meu www.reginamariacampina.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
www.international-witches.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu