duminică, 15 martie 2015

Am încercat să am o relaţie cu bărbații



Am încercat să am o relaţie cu  bărbații, numai că totul dura cel mult o săptămână. Nu reușeam cu niciun chip să mențin o relație cu ei, deși am făcut eforturi disperate, credeți-mă. 


Când mă apropiam foarte mult, brusc se schimba ceva în comportamentul lui și într-un mod inexplicabil, mă părăsea. Și mi s-a întâmplat nu o singură dată, ci de nenumărate ori, încât am ajuns să mă întreb dacă nu cumva eram blestemată. Prea toate îmi mergeau pe invers...
Ah, prieteni, am trăit zile întregi de disperare. Marea mea grijă, care efectiv mă turmenta, era că nu voi avea un prieten pe care să-l iubesc. M-am gândit că poate nu eram normală! Eram pierdută...
Cu cât încercam mai mult să mă apropii de bărbați, cu atât mai mult simțeam o răceală nefirească din partea lor, ca și cum eram bântuită de ciumă. De ce fugeau cu toți de mine?
Ruptura de un băiat, pe nume Traian, la care am ținut enorm, m-a marcat profund. Nu mai puteam să am un somn liniștit, din cauza gândurilor negre și a uriașei neliniști care m-au cuprins absolut.
Căutam bărbați ca să construiesc o familie, eram obsedată. În fine, după eșecuri succesive, am capitulat și am încercat să uit că există pe această lume bărbați.
Adevărul este că mi-am făcut prea multe iluzii cu acel băiat care m-a trădat, tocmai când mă așteptam mai puțin.
Dar cred că aveam nevoie de această lovitură pentru a mă trezi. Și totuși, aveam nevoie de tandrețe și de cuvinte calde pentru a-mi ridica moralul. Sentimentele mele erau vraiște. Și cine putea să pună ordine în sufletul meu profund răvășit? Disperată, am căutat un sprijin real la clarvăzătoarea Lenuţa Ungureanu care, după două şedinţe m-a făcut să rămân cu soţul meu actual. Îmi exprim adânca mea mulţumire pentru ajutorul său într-un moment de mare disperare pentru mine.

                                                   Renata, Foggia, Italia

Contact : 0730. 896362
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu