luni, 16 martie 2015

Iubesc doi bărbaţi şi nu ştiu ce să fac



Dragă doamnă Sofia,
Sunt cu adevărat obsedată de un bărbat cu zece ani mai mare decât mine, divorţat. Îl doresc enorm. Dar am un prieten şi acesta, parcă simţind, a devenit din ce în ce mai gelos. Cred însă că cuplul nostru se destramă, deşi nu vreau.
Îl iubesc pe celălalt bărbat. Oare mi-a făcut farmece ca să mi se întâmple asta? De ce tocmai acum această atracţie greu de explicat? Simt o mare tensiune în mine şi efectiv nu mă mai recunosc. Ce să fac? Ce se întâmplă cu mine?

                                        Silvia, Barcelona, Spania


O să-ţi spun câteva vorbe pe care va trebui să le înţelegi. Nu ai farmece făcute, este vorba de dragoste. Dar rămăne ca tu să decizi ce vei vrea să faci. Urmează-ţi instinctele. Dacă vrei să aflii mai multe despre viitorul tău însă, caută-mă la 0764.005138, 0745.762879.

                                                    Vrăjitoarea Sofia





Contact : 0745.762879, 0764.005138, 0039.3299848361
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu