duminică, 22 martie 2015

Soţul meu mă ignoră total!



Soţul meu mă ignoră total şi are multe crize de personalitate care mă fac să cred că a înnebunit de-a binelea. Bea mult și a ajuns într-o mizerie umană de nedescris. 


Am aspirat la un copil şi am fost pe moarte, dar n-am îndrăznit să-i spun, el trebuia să vadă şi nu a făcut-o. Umbla cu anturajul său şi cu femeile non stop şi pe mine m-a abandonat ca pe o cârpă.
Oare i-a făcut cineva farmece ca să ne distrugă?

                                                 Clarissa, Padova, Italia


Am deschis cărţile mele şi am văzut mulţi duşmani în jurul vostru. Al lui, mai ales!
Da, i s-au făcut farmece de către un bărbat din anturajul lui pentru că doreşte să-l termine. Este vorba de o răzbunare şi un blestem. Sună-mă pentru detalii.

                                                Vrăjitoarea Irina Primavera


Contact: 0721.166364, 0213. 526656
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
www.vrajitoareledinromania.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul www.vrajitoarea-irina.ro
Vizitaţi şi site-ul  meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu