marți, 17 martie 2015

Soţul meu mă înşală cu o belgiancă



Doamnă Rahela,
Soţul meu mă înşală cu o belgiancă deşi îmi jură dragoste eternă. Este total neserios !
De-a lungul timpului, însă, i-am iertat destul de multe şi nu ar fi trebuit. Am avut încredere în el şi m-a dezamăgit profund.
N-aş fi crezut că tocmai el, pentru care m-am sacrificat permanent, poate fi un om aşa de periculos şi de individualist ! Nerecunoscător total. Acum, s-a încârduit cu această tipă blondă şi sexy, care sigur i-a făcut farmece pentru a-l ţine departe de mine. 


Sufăr cumplit şi mă rog să fie totul ca înainte de a ne căsători. Vă rog, ajutaţi-mă, numai dvs. puteţi cu harul pe care îl aveţi.


                                               Livia, Modena, Italia


În zodie s-a arătat că are farmece sau vrăji. Vă sugerez să veniţi pentru un ritual menit de a vă proteja căsnicia, cu buruienile Piedica farmecelor şi cu Rodul pământului.
Sunaţi-mă pentru detalii şi stabilirea unei şedinţe în acest scop.


                                           Tămăduitoarea Rahela




Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
 Vizitaţi şi site-ul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu