luni, 9 martie 2015

Sunt obsedată de un bărbat căsătorit



Dragă doamnă Sofia,
Sunt obsedată de un bărbat căsătorit cu doi ani mai mic decât mine, dar care are pe deasupra şi doi copii.


Recunosc deschis că îl doresc enorm şi-l visz nopţile. Iubitul meu actual ştie de obsesia mea pe care nu am ascuns-o, tocmai ca să-i testez reacţiile. A devenit extrem de gelos şi m-a ameninţat de mai multe ori că mă va lăsa baltă.
Oare se pot face farmece ca să rămân cu cel de care sunt aşa de obsedată sexual în prezent? Ce se întâmplă cu mine? Voi ajunge ca într-o bună zi să fiu cu el şi este oare acesta jumătatea mea ?


                                            Kara Antonia, Cagliari, Italia



Iubirea este oarbă şi are căile sale secrete, adesea nebănuite, ca şi speranţele.
Da, se pot face farmece pentru ca tu să-ţi atingi scopul dorit de inima ta, dar pentru asta trebuie să vii la mine la o şedinţă magică.


                                                               Vrăjitoarea Sofia



Contact : 0745.762879, 0764.005138
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu