vineri, 27 martie 2015

Sunt căsătorită de 2 ani dar deja el vrea să divorţăm



Doamnă Paraschiva,
Sunt căsătorită de 2 ani dar deja el vrea să divorţăm şi vă declar că mă simt distrusă.
Mi-a declarat că nu mă mai vrea şi mă ameninţă non stop cu bătaia. Mă umileşte enorm, dragă doamnă.
Vă implor, ajutaţi-mă să îl păstrez alături de mine, căci îl iubesc mult. I-a făcut oare cineva farmece ca să ne despartă? Are pe alta? Ce să fac?


                                        Florentina, Valencia, Spania



La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografiile voastre s-a arătat că el are pe altcineva, o femeie din anuturajul vostru, care i-a făcut farmece puternice pentru a-l ţine legat de ea.


Dacă vrei, sună-mă sau vino la mine ca să distrugem aceste farmece puternice care riscă să-ţi distrugă familia foarte repede.


                                                    Vrăjitoarea Paraschiva



Contact: 0764.870111
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu