luni, 30 martie 2015

Fosta prietenă mi-a făcut farmece



Mă simt confuz pentru că am aflat că fosta prietenă mi-a făcut farmece. Ne-am certat şi am ştiut că am s-o pierd deşi ţineam foarte tare la ea.
Dar Maria s-a întors la un alt iubit sau poate că nici nu erau despărţiţi şi m-a trădat.


Simt că ea mi-a făcut un mare rău căci vrea să mă distrugă! Doresc câteva sfaturi sau să-mi spuneţi ce se va întâmpla cu noi. Mulțumesc din suflet!

                                                         Sergio, Milano, Italia

La deschiderea Cărţii Sfinte am constatat că ea ţi-a făcut farmece  puternice care te ţin în loc şi te distrug.
Vino ca să-ţi dezleg farmecele şi să poţi avea un viitor.


                                                              Măicuţa Virginia

Contact: 0736.572753
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu