sâmbătă, 9 mai 2015

Am pierdut iubirea unei femei superbe



Am fost foarte supărat pentru că am pierdut iubirea unei femei superbe care părea de departe actriţa Angelina Jolie. Şi cum am o obsesie pentru această vedetă de la Hollywood, am căutat o femeie care să-i semene leit.
 Se numeşte Vera şi este o irlandeză care locuieşte în Los Angeles. O femeie cu un corp perfect, căreia îi cam place luxul şi care este destul de complicată pentru un bărbat simplu ca mine, un galez ajuns întâmplător în Cetatea Filmului după adrenalină şi aventură.


Când am cunoscut-o era un pic supărată după o ceartă cu şeful ei şi aproape că mi-a căzut în braţe. Nu m-am gândit o secundă la consecințe, eram îndrăgostit la maxim de ea.
O vreme, a fost frumos între noi. Apoi, m-a lăsat baltă pentru un producător de seriale, mai bătrân cu 20 de ani decât mine şi cu chelie. Ce crezi despre asta?
Fata asta mă mai doreşte şi se va reîntoarce la mine vreodată? Dacă ai putea, te rog, ajută-mă să fiu cu Vera. Mi s-au făcut vrăji, cineva a dorit să ne despartă? Ţin neapărat să-mi clarific această problemă. Vă mulțumesc anticipat.

                                                         Matt, Boston, SUA


Vera este o femeie greu de satisfăcut material, adică este extrem de materialistă şi vei avea mereu probleme cu ea.


Dar te iubeşte şi o să fac ca ea să revină la tine, printr-un ritual cunoscut numai de mine. Sună-mă pentru detalii. Am nevoie de un obiect de-al acestei femei pe care o iubeşti.

                                                     Vrăjitoarea Vanessa


Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul ei:
Vizitaţi şi blogul său
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu