sâmbătă, 23 mai 2015

M-a lăsat baltă pentru o turcoaică



Mă simt mai bine .... de aproape 6 luni de când iubitul meu m-a lăsat baltă pentru o turcoaică.


Doream să mă răzbun pe acest bărbat neserios şi afemeiat. Tocmai am aflat că el avea de fapt o soţie, copii, prieteni ..... nicio surpriză. Am mult mai multe perspective acum. Urăsc condiția ingrată de amantă, cum m-a considerat probabil el!
Sunt mai liniştită, vindecată de dragostea pentru acest om laş. Dar într-adevăr vindecată de această poveste? Învățăm să trăim cu oameni ca el. Întotdeauna există o grădină secretă .... am nevoie de multă luciditate !!! Serios.
Mă simt mai bine ... da .... dar rămân o femeie profund rănită .... pentru că am crezut că era o poveste reală de iubire, am crezut că aș putea să-mi schimb viața.
Nu mai cred în bărbaţi !!! Dar cred in mine !!! Cred în potențialul meu !! Am reuşit asta! Am avut oare farmece făcute ca să fiu oarbă la minciunile lui? Mă gândesc că mi-a făcut ceva necurat, omul ăsta!

                                                   Ludmila, Kiev, Ucraina

Şi le mai ai, nu ai scăpat. Ai magie neagră şi în acest mod, el a putut să te manipuleze foarte simplu.


Este un om periculos pe care ar fi bine să-l uiţi cât mai repede. Dar ai nevoie de un ritual de protecţie şi altul, pentru a elmina farmecele făcute prin magia voodoo.

                                                               Vrăjitoarea Fatma

Contact:  0757.189924
Vizitaţi şi pagina mea de facebook :
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu